lördag 31 mars 2007

Utmaning- visa din bokhylla


Jag har blivit utmanad att visa min bokhylla av Soul bird. Här kommer den. Jag kan tala om att enligt feng shui så står den i mitt relationshörne vilket tyder på att jag har en relation till böckerna. Människor som omger sig med böcker ha tydligen en tendens att göra så! Däremot så finns det sparsmakat med böcker i hyllan vilket beror på en utrensning för ett tag sen. Jag bestämde mig för att bara spara sådana böcker som jag älskar och kan tänka mig att läsa om (vilket jag ytterst sällan gör, det finns redan nu för många böcker som jag inte har läst än) och alla faktaböcker. Längst upp har jag samlat fotoalbumen och längst ner i ena bokhyllan står ett gäng biblioteksböcker. Emellan finns det foton på Elvis,Louise, Oliver och på min bästa kompis när hon gifte sig. Jag är brudtärna.

2 kommentarer:

niffin sa...

Yes, där är den ju!
Huset Elliot har jag också - älskade serien. :)
Funderar också på att göra en rensning - men högg det inte till i själen när böckerna försvann..? Eller är det bara jag? ;)

Grodan sa...

Jo, det gjorde det. Sparade bara favoriterna.