torsdag 15 mars 2007

Rörigt värre!

Här ser inte riktigt ut som det brukar. Det beror på att jag håller på att byta skinn. Först hade jag tänkt att använda mig av en färdig template, för jag har hittat en i djungeln som tilltalar mig. Problemet är bara att jag inte gillar bilden och den tycker iallafall jag är ganska så viktig för sidan. Hellre en som jag gillar eller ingen alls. Hur det nu än är så testade jag iallafall den, men det vill sig inte riktigt och därför försvann alla mina länkar och besöksräknaren står på noll igen. Nu ska jag iallafall göra en alldeles egen med hjälp av de mallar som redan finns här. Jag har lånat lektyr på bibblan så att jag nu kommer igång med det också! "Blogg med blogger" ska hjälp mig att hitta min egna stil. Jag tror jag nöjer mig med en snygg header och en spalt i mitten att skriva på. Sidorna ska helst se ut som gammalt papper om jag nu kan få till det. Frågan är om jag ska ha kvar mina grodor eller satsa på något annat? Måste säga att jag är lite svag för dem och det verkar inte vara så vanligt med grodor i bloggvärlden. Annars vurmar jag för blommor, kanske en solros eller nalle puh och hans gäng? Jag får fundera lite i helgen på hur jag ska ha det. Nu väntar tyvärr städningen som jag har skjutit på bara för detta trassel! Varför går tiden så fort när man sätter sig framför datorn?

Jo förresten en sån här har vi gått och beställt. Hoppas att den kommer imorgon! Sen ska vi ut och göra vägarna osäkra.Det är den där gps som vi funderat färdigt över.

2 kommentarer:

Aradil sa...

GPS är otroligt bra att ha. Vi fick med en när vi köpte vår bil och den är toppen!

Aradil sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.