fredag 9 mars 2007

En utmaning

Jag har blivit utmanad av Sparkling och utmaningen gäller 6 underliga saker om mig själv.

1. Jag har ägnat mig åt att binda flugor, givetvis inte riktiga utan sådana man flugfiskar med.
2. Jag gillar inte att ha håret hängande när jag sover utan har en speciell snodd som jag sätter upp det med.
3. Jag är en av de få människor har jag förstått som inte gillar att duscha. Duscha på morgonen gör jag aldrig i onödan, fy vad kallt!! Duscha håret går an.
4. Till skillnad från många andra gillar jag inte mobiltelefoner och lever med den udda frasen "vill någon mig något får de ringa när jag är hemma, annars uppskattar jag att få vara ifred".
5. Jag går nästan jämt i svikttofflor, antingen vita eller svarta sommar som vinter.
6. Jag gillar inte att gå i öppna trappor av rädsla att det ska komma någon och ta tag i min fot utan springer gärna nerför. Är så nöjd med våran trapp som är hel mellan varje trappsteg!

Jag känner inte så många där ute att jag kan nämna 6 personer vid namn.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja tkr heller inte om attt duscha!/sparkling