måndag 13 maj 2013

När hälsenan brast den 10 maj

Mannen packar, jag har slängt ut en hög kläder på golvet som ska med samt hjälper lillan med hennes kläder. Skriver upp vad som ska med i kylskåpet och packar ner det som ska med i necesären. När svärfar och svärmor kommer är vi klara för att åka, vi åker alla i samma bil och det går bra. Man skulle kunna tro att campinglivet skulle vara jobbigt, men jag njuter. Det är skönt att vara ute vi fikar ute. Jag ligger i en solstol som går att fälla till liggande vilket är perfekt. Vi lagar enkel mat grillar korv med bröd och sallad. Jag hoppar bort till servicehusets toa och upptäcker att toastolen är högre på handikappstoan och att det finns armstöd, det känns lyxigt. Egentligen mår jag rätt bra och har inte ont alls. Gillar tanken på att kunna sitta med benet uppe åt alla håll som det blir i en husvagn då sittgruppen är u-formad.

Inga kommentarer: