lördag 1 september 2007

Utmaning

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i kommentarrutorna på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.

1. Jag gillar inte att dricka kaffe till frukost, efteråt däremot är en helt annan femma.
2. Jag smörjer alltid in läpparna med idominsalva innan jag går och lägger mig.
3. Jag sover alltid med uppsatt hår.
4. Jag gillar inte att dela popcornskålen med någon annan, utan alla har var sin.
5. Jag ammar fortfarande Louise 2 år i oktober och det känns helt ok.
6. Barfota gäller från maj-augusti. Detta innebär också välmålade tånaglar, gärna i rött med guldglitter på.
7. Fredagsmys med familjen är ett måste och barnen får hålla sig hemma på kvällen, då vi oftast äter något gott och ser på film.
8. Bär nästan alltid hårspänne i luggen.

Jag tycker det är svårt att utmana andra, dels för att jag inte känner så många och så. Fast alla som vill hänga på är givetvis välkomna!

Inga kommentarer: