tisdag 4 september 2007

Jobbintervju idag

Hoppas att alla håller tummarna för mig idag då jag ska på en ny jobbintervju. Den här gången gäller det ett företag som monterar ihop ventilationer. De ringde igår eftermiddag och frågade om jag fortfarande var intresserad och det är jag ju. Det är i och för sig ett heltidsjobb, men bara på vardagar och det känns som om det vore bättre för mig än mitt oregelbundna som jag har nu.
På tal om jobb så var jag på mitt gamla i förra veckan då vi hade personalmöte. Det kändes roligt att vara där med jobbarkompisarna, men de tråkiga x-turerna (jobba både morgon och kväll på helgen)lockade inte.

Idag är det också Louise första dag på dagis.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!!

Anonym sa...

lycka till med både jobb å dagis!
kan ju vara spännande att montera såna!/sparkling

Anonym sa...

Lycka till med intervjun!

niffin sa...

Lycka till!! *håller tummar*