fredag 7 september 2007

Idag är det fredag!

Jag har avverkat 2 dagar på jobbet. Det känns så kul att cykla iväg på morgonen och ge sig i kast med symaskinen. På fabriken har tiden nästan stått still och materialen är desamma, men överallt står nu datorer som man ska knappa in när man på börjar en order och slutar. I början gick det lite vingligt, men snart kom jag ju ihåg hur man gjorde. Idag har jag påbörjat en ny omgång grejer som har strulat till max både längd och bredd var fel och det mäts i mm! I slutet av dagen hade jag dock fått ihop det första exemplaret enligt alla mått!
Vd:en strosade förbi idag och hälsade på mig och undrade hur länge sedan det var jag var där sist. Det är 7 år sedan! Han verkade enbart positiv till att se mig vilket bådar gott. Näpp, nu ska här ätas snart...

Inga kommentarer: