onsdag 20 juni 2007

Nalle Puh

Måste bara visa vad jag hittade igår. Jag bara smälter...var bara tvungen att ha dem. Funderar på att byta skinn här till något mer somrigt. Kanske något med Nalle Puh, då jag har laddat ner massor med olika bilder till bildspelet som bara ligger och väntar på att bli använda. Vad tycker mina läsare, går Puh ihop med Grodan eller inte? Jag har för övrigt letat efter grodor som matchar min personlighet, men det är svårt att hitta någon som känns som mig. De jag har hittat är antingen för fula eller för roliga. Många av dem sitter på näckrosblad jämte en prinsessa och det är inte riktigt den bilden jag är ute efter att förmedla.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

MissTaken sa...

men ååååh va töööta :P

Anonym sa...

Awww!! Gu va söta!!!