fredag 11 maj 2007

Premiärgrillning


Här kommer bilderna från premiärgrillningen! Jag fick mannen att ställa upp på ett foto, trots att jag sa vart det skulle hamna. Vi bjöd in mamma och hennes sambo och vad som låg på grillen var följande:grillspett, färsk ananas, champinjoner och majskolvar. Mannen tyckte det såg mycket ut, men faktum är att vi åt upp allt utom köttet! Vädret var så fint att vi kunde sitta ute på altanen och njuta av solen. Grillen fungerade lika bra som klotgrillen, men det gick åt mycket mer briketter. Fördelen var att det gick snabbt att grilla då så mycket gick på gallret! Det blir garanterat mer grillning framöver.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mums, mums! Va hungrig du gör mig så här mitt på natten ;)
Du är utmanad, kolla i min blogg! :D

MissTaken sa...

åh va mysigt och vilken snygg grill :)

niffin sa...

Ååååh!!! :P~~