fredag 4 maj 2007

Grilltajm

Här kommer bilderna på Grillen och Uteplatsen som jag lovat er! Det enda som saknas nu är grillgaller och en riktigt skön stol. I hörnet skulle det passa bra med ett litet bord och två små stolar. Mannen önskar sig även ett set med grilltänger. Till helgen ska grillen invigas, jag längtar redan!








































Här är mina tagetesplantor i miniväxthuset.
Jag oroade mig lite för att de vita skulle vara
svårare än de gula, men de växer lika bra än
så länge.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ingen dålig grill, våran är väl sån där hundrakronors från bensinstationen..

niffin sa...

Vilken praktgrill! :P

Aradil sa...

Wow, en sådan grill skulle jag inte ha något emot :D

Grodan sa...

Grillarnas Rolls Royce kan man säga!
Kommer att invigas ikväll...bilder följer... Det går att köpa till ett elektrisk spett avsett för att grilla kyckling på. :)

Anonym sa...

Vilken snygg blogg. Kul när man hittar såna som ser annorlunda ut. Ingen dålig grill heller förresten

Anonym sa...

Åh, vilken snygg grill!
Älskar grillmat, mums mums :)
Med potatissallad, vegetarisk spett.. längtar redan!