söndag 22 april 2007

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Aradil och här kommer svaren.

A.
4 jobb jag haft:
  1. Cafévärdinna
  2. Tidningsbud
  3. Kallskänka
  4. Sömmerska
B. 4 filmer jag kan se om och om igen:
  1. Grease
  2. Borta med vinden
  3. Terror på Elm Street
  4. Sissi
C. 4 ställen jag bott på:
  1. Skene
  2. Kinna
  3. Rydal
  4. Sätila
D. 4 tv-program jag älskar att titta på:
  1. Lost
  2. Cityakuten
  3. Morden i Midsomer
  4. Oprah
E. 4 platser jag semestrat på:
  1. Kos, Grekland
  2. Köpenhamn, Danmark
  3. Böda Sand, Öland
  4. Visby, Gotland
F. 4 webbsidor jag besöker dagligen:
  1. Paws
  2. Min blogg
  3. Expressen/gt
  4. MissTakens blogg
G. 4 favoritmaträtter:
  1. Potatisgratäng men fläskfilé
  2. Lasange
  3. Varmrökt lax med citronsås och nyskörd potatis
  4. Chili con carne med ris
H. 4 ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
  1. Maldiverna
  2. Paris, Eurodisney
  3. London
  4. Thailand
Jag utmanar Sparkling och alla som vill svara på denna utmaning förstås.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att veta lite om dig :o)
Maträtt nr 3 låter riktigt gott!! Mums...
Älskar lax, äter ganska ofta lax.

MissTaken sa...

Kul att läsa :)
Känner mig hedrad att jag kom med på listan av de webbsidor du besöker dagligen, *rörd* :D