lördag 24 november 2007

Helgmys

Snart bär det av in till resturangen med goda vänner! Vi har fått barnvakt och ämnar tillbringa kvällen med en massa gott och äta, så mycket man vill utan att serva de små förmågorna. Ska bli underbart. Jag är redan färdigsminkad och klar att åka, vilket innebär att jag för en gångs skull ser riktigt bra ut. Har på mig den nya ögonskuggan jag beställde från oriflame och den var riktigt snygg. För tillfället känns det riktigt roligt att shoppa lite till mig själv. Igår hittade jag julens klänning på lindex, den är härligt röd och satt för en gångs skull bra. Lite längre bort i butiken hängde en röd svart tunika som även den passade. Det är nästan så jag befinner mig i chocktillstånd över så vackra fynd.

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!

3 kommentarer:

niffin sa...

Låter härligt med en kväll med vännerna - det är ni verkligen värda efter den senaste månaden!
Och visst behöver man få känna sig snygg då & då. Grattis till fynden! :P

Anonym sa...

vad kul, jag ska till lindex på måndag för o leta reda på ett par kostymbyxor för nyår. har hela min outfit färdig snart och allt som saknas är ett par svarta kostymbyxor, örhängen och armband.

Grodan sa...

Shoppa är alltid kul, lycka till Paks!