torsdag 15 november 2007

Never ending story

Igår natt var det Simons tur att må illa, kräkas och ha spannen vid sängsidan. Den hade jag ställt dit innan "ut ifall att" som tur var. Nu har vi alla haft magsjuka och jag ser fram emot en helg utan sjuka barn!
Känner mig ovanligt isolerad och utanför samhället och ringer till alla jag känner bara för att prata lite. Igår ringde jag städfirman igen om halvtidsjobbet jag sökte för ett tag sedan, men den tjänsten var redan tillsatt och inte heller denna gång hade jag någon tur!

2 kommentarer:

niffin sa...

Men uj, vilka veckor!! Ja, visst blir man helt konstig av att vara bara inom "fyra väggar" för en tid. Man måste liksom vädra huvudet.
Städfirman: det är deras förlust. ;)

Grodan sa...

Ja,så tänker jag också om städfirman!
Nu äntligen är alla bra igen!