söndag 24 februari 2008

The doll is mine!!

Det var en mycket nervös groda som väntade vid datorn i fredags kväll. Nästan besatt av en leksak, det är nästan som i en skräckfilm...innan det börjar barka hän åt fel håll. Samtliga av mina arbetskamrater har informerats om dockan och gett sin syn på både dockpriser och auktioner. Lättnaden var därför stor då jag faktiskt la det högsta budet på 132 kronor och fick dockan. Ännu mer spänd blev jag när jag fick vinnarmailet av säljaren som för övrigt verkar vara en väldigt trevlig mormor/farmor. Inte nog med att jag fick köpa dockan utan också erbjöds jag att köpa en bilbarnstol till dockan. Frågan var nu bara om vi var i behov utav en stol eller inte, fast frakten blev inte så mycket dyrare och hon skulle bara ha 75 kronor för den. Till slut bestämde jag mig för stolen också vilket kompisen jag pratade med senare sa var ett klokt val. Hennes dotter vill hemskt gärna ha en sådan att bära runt dockan i och hon är två år äldre än Louise. Det är med spänning som jag kommer att kolla brevlådan nästa vecka. I brist på docka att visa upp kommer här dockklänningen som nu är färdig.


Och här är stolen!

1 kommentar:

niffin sa...

Grattis till dockan (& bilbarnstolen)!

Nästan besatt av en leksak, det är nästan som i en skräckfilm

http://en.wikipedia.org/wiki/Chucky_(Child's_Play) Huvva!