torsdag 14 februari 2008

Glad alla hjärtans dag

Ville bara önska alla mina läsare en underbar alla hjärtans dag! Själv ska jag fira lite ikväll med sambon och god mat. Har köpt en sorts glass med tobleronesmak, det kan bara inte vara fel och innan dess ska vi ha flygande Jakob med ris.



Skrev ju innan i veckan att jag skulle röja, men det har hela tiden kommit en massa emellan. I syrummet har jag iallafall börjat med att sy till allt som blivit liggande och sedan blev jag sugen på att sticka dockkläder. Det resulterade i två nya häften med dockkläder och en hög med nya garner. Lilltösen är glad och jag har snart gjort färdigt den första klänningen!På måndag ska jag till gekås och då kommer även dockan att inhandlas, den har nämligen en standardlängd. Jag ska göra den rosa och även den längst till höger på den andra bilden fast i gult och gulmelerat garn samt den lilla längst till vänster med hatten.



2 kommentarer:

niffin sa...

Vilka fina dockor med kläder! Förstår att din lilla blir glad. :P

Hoppas du haft en toppenkväll -
aah, vilken mat!

Grodan sa...

Väldigt gott!! Glassen kommer att köpas fler gånger.