onsdag 20 februari 2008

Nu har jag gjort det!

Många är de gånger som jag har tittat på begagnade grejer på nätet, men steget till att egentligen köpa något har varit långt. Igår klev jag in som Grodan_74 på tradera och blev medlem. Anledningen till detta är dockan jag lovat Louise. Den fina baby born dockan som kostar skjortan som ny (500kr). På tradera finns den dock för 15 kr och upp till 300 kronor. Ganska snart hittade jag en baby born docka som stämde med den Louise ville ha. Bilden på dockan var grynig och dålig, men texten var skriven fint och charmigt (utan stavfel). Ganska snart hade jag bestämt mig för att lägga ett bud på 89 kronor. Nu är jag inne på nätet med hjärtat i halsgropen och kollar mitt mail för att se om någon annan har bjudit över mig! Först på fredag kväll vet jag om affären går i hamn. Det känns som en lång väntan just nu. För övrigt kan jag ju själv passa på att bli av med en del grejer när jag ändå är medlem.

3 kommentarer:

niffin sa...

Å, hoppas den blir din! :P

(Jag har inte vågat mig in på Tradera ännu...)

Anonym sa...

Hoppas du fick den!

Grodan sa...

Jag fick den!
Jo, soul bird tradera är skoj men jag misstänker att det är lätt att bli fast där i köp o sälj träsket.