tisdag 2 januari 2007


Gott nytt år önskar jag alla som läser min blogg!
Min nyårsafton gick stilla till och ingen baksmälla på da´n efter =)
Vi var hemma med några kompisar och åt gott, fläskfilé & potatisgratäng med cheesecake som efterrätt. Mums!!
Filiph smällde upp några av sina

fyrverkerier och alla grannar smällde upp både stora och många pjäser.
Riktigt vackert att titta på. Imorgon fyller sambon 30 och vi ska fira lite, mer kalas blir det på fredag...då ska vi äta smörgåstårta.
Idag kommer en mycket snäll kille hit som är kusin med sambon och ska hjälpa mig förstå varför jag inte kan ladda upp vissa bilder till min hemsida. Vill inte riktigt ge ut adressen än förrän allt fungerar, vilket det förhoppningsvis snart gör. Innan dess ska jag iväg till bibblan för att ladda upp med en ny trave böcker. Har knappt haft tid att läsa alls i helgen, istället har det blivit mycket med hemsidan och umgås med familjen. Jag har även hunnit med att lägga ett 500-bitars pussel och nu håller jag på med ett på 1000-bitar. Har visserligen bara hunnit att lägga ut bitarna, men mycket snö och himmel är det på pusslet så det lär ta ett par dar att lägga. Skickar med två trevliga bilder, de är från julafton på två läckerbitar. Tårtan har en kusin till Oliver gjort och den smakade gudomligt! Det andra är på lilla gumman som ständigt är i farten!

2 kommentarer:

Aradil sa...

God fortsättning på nya året!

Grodan sa...

Tack detsamma!