söndag 30 december 2007

Det går så fort...

Så är då julen redan förbi med all den goda maten och barnens förväntningar har infriats, nu lägrar sig friden över oss alla! I år har vi firat väldigt lugnt med bara närmsta släkten och på julaftons kväll var vi hemma. Det kändes underbart att krypa upp i soffan och slöa medan barnen lekte med sina nya julklappar. Till och med min magkatarr har lyst med sin frånvaro trots all julmat och choklad!
På juldagen hade jag lite tid till att börja på ett nytt pussel på 500 bitar en seglivad jultradition som jag har ärvt från mammas sida av släkten.
Idag har vi för första gången på flera dagar sett solen, Filiph hävdar att solen endast lyst 2 gånger under hela december och han kan faktiskt ha rätt i det! Vi har passat på att ta en rejäl promenad och bara njutit.
Imorgon ska jag jobba kvällen så bilden nedan kommer inte att stämma in på mitt nyårsfirande.

Jag önskar alla mina läsare ett riktigt gott nytt år!


1 kommentar:

niffin sa...

Önskar dig ett lika gott nytt år -
& att du får en skön nyårsdag! ;)