lördag 12 januari 2008

Mina fynd

Jag har numera 4 par nya strumpor i garderoben alla för 19 kr styck och i rätt färg! På trosfronten tyckte jag det såg ljust ut tills jag började att prova. De flesta var så låga att jag funderade på om det var någon vits med att ha trosor alls! Storlekarna var ett annat bekymmer vissa 40-42 satt bra och andra var för små. Jag provade 8 modeller och hittade slutligen en modell som satt någorlunda och därför köpte jag alla i den storleken jag kom över vilket visade sig vara tre stycken! De kostade 20 kronor på rea.

Igår jagade jag runt efter ett par byxor helst ett par lite tajta jeans och kanske ett par svarta jeans också. På lindex rean kammade jag in noll och även de andra jeansen för normalpris satt underligt. Därför begav jag mig till Jc och fann ett par riktigt snygga davys för 399kr. De var precis ett par sådana jag hade letat efter och priset var lagom. Nu behöver jag inte handla mer kläder på ett tag igen vilket känns oerhört skönt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

*avis* kan du ha JC jeans! Så orättvist, jag får inte på mig dem :( Men bra pris på dem ju.

niffin sa...

Vilken humörhöjare du har i headern! Underbar groda i tutu! :P

Grodan sa...

Visst är den underbar! Precis så där skulle det se ut om jag dansade balett. (fniss)